Cashback aplikacija

Vratili se iz JAR-a i pokrenuli posao u Hrvatskoj: Prepoznali smo potencijal

7. rujna 2023. u 12:28

Potrebno za čitanje: 2 min

Dijaspora.hr

Vijesti

FOTO: Privatni album

Shopping i skupljanje bodova već odavno idu ruku pod ruku, a trgovački centri čine sve kako bi kupce privukli baš ovakvim načinom razmišljanja. Svaka naša kupnja tako vrijedi više od onoga koliko smo platili, a većina nas na mobitelu već ima instaliranih nekoliko aplikacija kojima prikupljamo razne pogodnosti.

Obitelj Bošnjak nakon 45 godina života u Njemačkoj: San je ostvaren, ali platili smo veliku cijenu!

Šezdeset godina braka u Freiburgu ovih dana su proslavili Berislava i Božo Bošnjak. Bračni par je svoju djecu, unučad, prijatelje i rođake okupio u prostorijama Hrvatske katoličke misije Freiburg gdje je svečano misno slavlje predvodio velečasni Veselko Župarić, javljaju Hrvati iz Freiburga. Berislava (rođ. Zovko) rođena je 9. ožujka 1946. u selu Uzarići, a Božo […]

Baš ovaj trend pokrenuo je zanimljivu poduzetničku priču u Hrvatskoj koja se ističe potpunom inovativnošću u sferi cashback aplikacija. Matej i Krešimir Miljak te njihova sestra Angela, rođeni su i odrasli u Južnoafričkoj Republici, u Hrvatsku su se odlučili vratiti kako bi pokrenuli posao i unijeli inovaciju na naše tržište – aplikaciju Cupon.

„Tijekom studija pratili smo razvoj hrvatske ekonomije te smo prepoznali potencijal u trgovačkom i informatičkom području zbog čega smo spojili dvije ideje u jednu te pokrenuli ulaganje. Odlučili smo implementirati nepostojeći, jednostavan i pametan koncept na hrvatsko tržište te Lijepu Našu postavili za bazu iz koje ćemo se kasnije širiti prema ostatku Europe“, otkrivaju poduzetna braća kojima povratak u domovinu nakon odrastanja i školovanja diljem svijeta nije teško pao.

Na napuštenom groblju u Južnoj Africi pronašao imena dvojice Hrvata iz 1884. Istraživanje je otkrilo brojne zanimljivosti

Istraživač Zvonimir Navala, koji je četvrt stoljeća radio u Johannesburgu, nedavno je objavio opsežnu knjigu Croats in the Anglo-Boer War, South Africa 1899-1902. U razgovoru s istraživačem, koji sa suprugom i sinom živi u Kaliforniji, doznajemo niz zanimljivosti vezanih za hrvatsku zajednicu u tom dijelu svijeta, uključujući sudbine našijenca. “Južnoafrička Republika, država na krajnjem jugu […]

Aplikacija Cupon namijenjena je bilo kojem trgovačkom društvu koja ima fiskaliziranu prodaju izravno prema kupcu, a s druge strane bilo koji korisnik pametnog telefona može koristiti aplikaciju. Cupon kupcu omogućuje do 5 posto povrata ukupne potrošnje, kao i da skupljene bodove prenosi iz jednog trgovačkog lanca u drugi, i troši ih kako želi. Inovativni koncept povrata novca koji korisniku daje ovakvu širinu i ne ograničava ga da bodove skuplja i troši samo u jednom trgovačkom lancu, izazvao je veliki interes na našem tržištu, koje je za mlade poduzetnike veliki izazov…

„Svaki poslovni partner suradnjom s nama dobije najnoviju lead generation i loyalty aplikaciju za čiju izradu nije platio niti centa. Ne samo da svojim kupcima daju izniman benefit, već mogu očekivati i kupce drugih partnera, koji će kroz praćenje akcija unutar aplikacije, pratiti i pogodnosti njihovog brenda. Možda tako čak i prvi puta čuti za njih. Također, unutar web aplikacije partneri mogu pratiti ponašanje i korištenje od strane kupaca, te dobiju dodatan hands-free marketing kanal”, ističu naši sugovornici, dodavši kako se trošak za partnera realizira samo kada kupac koristi Cupon što znači da ne postoji rizik. Svaka trgovina također može vidjeti ponašanje cijelog tržišta u njihovom području, kako bi trendove i inventar što uspješnije optimizirali.

Je li povratak stvarnost ili utopija?

Jučer je u Hrvatskoj matici iseljenika održano predstavljanje zbornika radova „Hrvatska izvan domovine IV“. “Tematska okosnica kongresa i ovog zbornika radova, čija je građa raspoređena na čak 508 stranica velikog enciklopedijskog formata, usredotočena je na tri najaktualnija migrantska izazova hrvatskih ljudi u pokretu ‘Povratak – stvarnost ili utopija’, propitujući iz više znanstvenih disciplina novu socio-kulturnu […]

„Svaka trgovina u Hrvatskoj može postati brend partner Cupon aplikacije i to je snaga našeg brenda. Zato i pozivamo sve potencijalne partnere da nam se jave jer nitko nije niti previše velik niti previše malen za rad s Cuponom“, zaključuju braća Miljak koji smatraju kako je odabir Hrvatske kao mjesta poslovnog ulaganja bio pun pogodak.